Suemecrime.nl

Runnerz.nl - Wedden op paarden!

23 maart 2015

Update: Klaas Otto overleeft liquidatiepoging - 44-jarige Nederlander aangehouden

President Klaas Otto van motorclub No Surrender heeft afgelopen weekeinde ternauwernood een liquidatiepoging overleefd.

"Ik ben door het oog van de naald gekropen. Ik draaide op het laatste moment mijn hoofd weg, waardoor de kogel niet mijn schedel binnendrong maar mijn nek", aldus Otto.

Otto had vrijdagnacht in Belgiƫ een afspraak met een hem bekende man. Volgens Otto trok de man direct bij binnenkomst een pistool en probeerde hij hem door het hoofd te schieten. Hij weet wie de dader is maar doet geen aangifte, "we lossen dit zelf wel op", aldus Otto.

Update 25.03.2015: De Belgische politie heeft een 44-jarige Nederlander aangehouden voor de mislukte aanslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten