Suemecrime.nl

Runnerz.nl - Wedden op paarden!

2 juni 2015

Blatter stapt op

Sepp Blatter stapt op bij de FIFA.

"Ik heb diep over mijn presidentschap nagedacht. De leden van de FIFA hebben me wel een nieuw mandaat gegeven maar dat mandaat heeft niet de steun van de volledige voetbalwereld. Daarmee bedoel ik de supporters, de spelers en de clubs. Iedereen die met heel zijn hart van voetbal houdt. Net zoals wij hier bij de FIFA. Daarom stel ik mijn functie ter beschikking, middels een extra verkiezingscongres. Ik treed zo snel als mogelijk af, te weten op de datum dat er een nieuwe voorzitter is gekozen door het FIFA-congres. Ik wil iedereen bedanken die me al die jaren heeft gesteund", aldus de woorden waarmee Blatter de FIFA verlaat.

De nieuwe verkiezingen zullen tussen december en maart 2016 worden gehouden. Het lijkt erop dat de Jordaanse Ali bin Al-Hussein zijn job gaat overnemen.

Hieronder nog een foto van Sepp Blatter samen met de controversiĆ«le Russische zakenman Alimzhan Tokhtakhounov. Van deze wordt beweert een nogal grote maffiabaas te zijn. Overigens zijn er weinig bewijzen tegen de man. Interpol is nog wel steeds op zoek naar hem.

De foto's zijn gemaakt in de exclusieve China Club in Moskou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten