Suemecrime.nl

Runnerz.nl - Wedden op paarden!

12 december 2014

"Politie zet zelf namen op dodenlijst"

Criminelen uit de onderwereld beklagen zich dat de CIE (Criminele Inlichtingen Eenheid) zelf verzint dat bepaalde mensen op een dodenlijst staan.

"De politie heeft een aantal mensen gek gemaakt met de mededeling dat ze op een dodenlijst van mij stonden. Alsof ik niks anders te doen heb. Toen kwamen ze naar mij toe met de vraag: Joh sta ik bij jou op een dodenlijst? Ik zei: Hoezo, hebben wij ruzie? Nee toch? Door mensen zulke informatie te geven, hebben ze potentiƫle moordenaars ten opzichte van mij gecreƫerd. En dan ben je heel vies bezig", aldus de Delftse misdadiger K. vandaag in de Telegraaf.

Deze K. is voor medeplichtigheid aan moord tot twintig jaar cel werd veroordeeld.

Volgens een woordvoerder van het OM is het 'onzin' dat justitie criminelen tegen elkaar opzet in de hoop dat ze 'elkaar opruimen' en het probleem zichzelf oplost.

Bij insiders is dit allang bekend en zou het ook niet bedoeld zijn dat "het probleem zichzelf oplost", maar om onrust te zaaien zodat mensen gaan praten met de politie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten